§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
Niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną jacekwiktor.pl („Regulamin”) określa zasady świadczenia usług drogą elektroniczną przez spółkę GongAndRoll sp. z o.o., za pośrednictwem strony internetowej cheerygong.pl
Niniejszy Regulamin określa w szczególności:
- rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną;
- warunki świadczenia usług drogą elektroniczną;
- warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną;
- tryb postępowania reklamacyjnego.
Niniejszy Regulamin jest udostępniony nieodpłatnie na stronie internetowej www.cherrygong.pl w formie umożliwiającej jego pozyskanie, odtwarzanie, utrwalanie i wydrukowanie.
§2 DEFINICJE
W niniejszym Regulaminie następujące pojęcia posiadają następujące znaczenie:
- Bilet – imienne potwierdzenie nabycia praw do uczestnictwa w Warsztatach.
- Cookies – pliki zapisywane na urządzeniu Użytkownika, w których przechowywane są ustawienia i inne informacje używane na odwiedzanych przez niego stronach.
- Warsztat– impreza organizowana przez Usługodawcę w terminie, zakresie
i lokalizacji określanej każdorazowo w Witrynie. - Konsument – osoba fizyczna zawierająca Umowę niezwiązaną bezpośrednio
z jej działalnością gospodarczą lub zawodową. - Organizator – zob. Usługodawca.
- Polityka Prywatności – „Polityka Prywatności cherrygong.pl”, określająca zasady przetwarzania danych osobowych w związku
z prowadzeniem Witryny przez Usługodawcę. - Regulamin – niniejszy „Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną cherrygong.pl”.
- Reklamacja – wystąpienie skierowane do Usługodawcy przez Użytkownika
w trybie postępowania reklamacyjnego, w którym Użytkownik zgłasza swoje zastrzeżenia, w szczególności dotyczące Usług świadczonych przez Usługodawcę. - Uczestnik – osoba fizyczna wskazana przez Zamawiającego (wymieniona
z imienia i nazwiska) jako uprawniona do korzystania z prawa uczestnictwa
w Warsztacie przysługującego posiadaczowi Biletu. Jeśli Zamawiający jest osobą fizyczną, może być równocześnie Uczestnikiem. - Umowa – umowa zawarta z Zamawiającym poprzez dokonanie przez Zamawiającego akceptacji Regulaminu, złożenie Zamówienia przez Klienta
i przyjęcie Zamówienia przez Usługodawcę. - Usługi – usługi świadczone drogą elektroniczną w rozumieniu art. 2 pkt. 4 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, świadczone Klientom przez Usługodawcę za pośrednictwem Witryny. Rodzaje i zakres Usług zostały bliżej wskazane w § 8 i 9 niniejszego Regulaminu.
- Usługodawca – spółka GongAndRoll sp. z o.o. z siedzibą w Toruniu, ul. A. Hubego 33a/8, 87-100 Toruń, wpisana do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla miasta Torunia, VII Wydział Gospodarczy, pod numerem KRS 0001065787, NIP 9562388037, kapitał zakładowy 10000 zł w pełni opłacony, e-mail kontakt@cherrygong.pl, tel. 606 538 138; także jako Organizator.
- Użytkownik – osoba korzystająca z Witryny, w tym Zamawiający, jak również osoba, która korzystała lub wnioskowała o korzystanie z innych Usług.
- Witryna – prowadzony przez Usługodawcę pod adresem internetowym cherrygong.pl serwis poświęcony Warsztatom, służący m.in. do świadczenia Usług, w tym składania Zamówień;
- Zamawiający – osoba fizyczna, osoba prawna lub inna jednostka organizacyjna posiadająca zdolność do czynności prawnych, która na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie dokonuje Zamówienia za pośrednictwem Witryny;
- Zamówienie – oświadczenie woli Zamawiającego określające rodzaj i ilość Biletów, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy.
§3 WARUNKI ŚWIADCZENIA USŁUG
-
- Usługodawca świadczy Usługi drogą elektroniczną zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie.
- Z Usług mogą korzystać tylko Użytkownicy, którzy zaakceptują niniejszy Regulamin oraz zapoznają się z Polityką Prywatności.
- Użytkownik zobowiązany jest do zapoznania się z Regulaminem i Polityką Prywatności przed rozpoczęciem korzystania z Usług. Do skorzystania z niektórych Usług wymagane może być wyraźne potwierdzenie akceptacji Regulaminu i zapoznania się z Polityką Prywatności
-
- Usługodawca podejmuje starania, aby korzystanie z Usług możliwe było przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu. Tym niemniej z uwagi na specyfikę działalności internetowej, oraz możliwość uzależnienia dostępności Usług od zachowania podmiotów trzecich, Usługodawca nie jest w stanie zagwarantować stałej dostępności Witryny lub jej poszczególnych funkcjonalności, w szczególności z uwagi na okoliczności wskazane w ust. 2
i 3 poniżej. - Usługodawca zastrzega sobie prawo do wprowadzania przerw technicznych w działaniu Witryny, przy czym informacja o planowanych przerwach technicznych zostanie udostępniona poprzez podanie do wiadomości w ramach Witryny z wyprzedzeniem co najmniej 24 godzinnym – o ile będzie to możliwe.
- Usługodawca zastrzega możliwość zaistnienia przerw w działaniu Witryny wynikających z siły wyższej (w szczególności: pożar, powódź, wojna, strajk, działania władz państwowych, atak terrorystyczny, brak zasilania) oraz szczególnych sytuacji związanych ze specyfiką działalności internetowej (zakłócenia infrastruktury wywołane działaniem osób trzecich i inne działania tego rodzaju, wirusy, awarie oprogramowania).
- Usługodawca podejmuje starania, aby korzystanie z Usług możliwe było przez całą dobę i przez 7 dni w tygodniu. Tym niemniej z uwagi na specyfikę działalności internetowej, oraz możliwość uzależnienia dostępności Usług od zachowania podmiotów trzecich, Usługodawca nie jest w stanie zagwarantować stałej dostępności Witryny lub jej poszczególnych funkcjonalności, w szczególności z uwagi na okoliczności wskazane w ust. 2
-
- Treści oraz inne dobra niematerialne opublikowane w Witrynie chronione są przepisami ustawy z dnia 4 lutego 1997 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz innych ustaw kształtujących ochronę praw własności intelektualnej.
- Użytkownik ma prawo do pobrania i drukowania materiałów oraz treści udostępnionych poprzez Witrynę, pod warunkiem korzystania z tychże
w zakresie własnego użytku osobistego. - Niedopuszczalne jest rozpowszechnianie materiałów pochodzących z Witryny bez uzyskania odrębnej zgody Usługodawcy, za wyjątkiem przekazywania informacji (np. poprzez linkowanie) o ich dostępności bezpośrednio
w Witrynie. Usługodawca może jednak z góry wyraźnie oznaczyć określone materiały jako udostępnione do swobodnego rozpowszechniania.
Prawidłowe korzystanie z Usług wymaga spełnienia wymogów technicznych szczegółowo opisanych w § 18.
§4 ZAKRES I CHARAKTER USŁUG
-
- Podstawową Usługą świadczoną przez Usługodawcę za pomocą Witryny jest usługa dystrybucji Biletów, uprawniających Uczestników do uczestnictwa
w Warsztatach. Składanie dotyczących Biletów Zamówień możliwe jest
w okresie ustalonym przez Usługodawcę i upublicznionym w Witrynie. - Funkcjonalności Witryny oraz rodzaj, forma i zawartość prezentowanych
w ramach świadczenia Usług treści, jak również szczegóły oferty, mają charakter dynamiczny i mogą ulegać zmianom w czasie. Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian w tym zakresie.
- Podstawową Usługą świadczoną przez Usługodawcę za pomocą Witryny jest usługa dystrybucji Biletów, uprawniających Uczestników do uczestnictwa
- Usługi w ramach Witryny mogą być świadczone odpłatnie i nieodpłatnie,
w zależności od wyboru Usługodawcy i charakteru danej Usługi. - Usługa dystrybucji Biletów w ramach przyjmowanych Zamówień ma charakter odpłatny. Bilety zbywane są po cenach określanych i podawanych
w Witrynie, aktualnych w momencie dokonywania Zamówienia. Ceny Biletów podane w Witrynie są cenami brutto, wyrażone są w złotych polskich. - Szczegółowe warunki innych Usług, w tym wysokość opłat, regulują szczególne warunki korzystania z takich Usług, udostępniane Użytkownikom, a także postanowienia odrębnych umów zawieranych pomiędzy Usługodawcą a korzystającym z tych Usług podmiotem.
§4 UMOWA – ZAKUP BILETÓW
-
- Przedmiotem Umowy jest jednorazowe świadczenie w postaci udostępnienia możliwości uczestnictwa Uczestników w Warsztatach, nabywanej przez Zamawiającego poprzez kupno Biletu.
- Zawarcie Umowy odbywa się poprzez złożenie Zamówienia oraz potwierdzenie przez Zamawiającego akceptacji Regulaminu i zapoznania się
z Polityką Prywatności za pomocą formularza dostępnego w Witrynie (co stanowi złożenie oferty) oraz potwierdzenie tego Zamówienia przez Organizatora (co stanowi jej przyjęcie). Alternatywną drogą składania Zamówień z pominięciem formularza jest ich przesyłanie przez Zamawiającego bezpośrednio na adres poczty elektronicznej Usługodawcy wskazany w Witrynie.
- Zamówienie może zostać złożone wyłącznie przez osobę lub podmiot posiadające ku temu zdolność do czynności prawnych.
- Zamówienie nie jest skuteczne, jeśli Zamawiający nie podał wymaganych danych bądź podał nieprawidłowe dane, w tym nieprawidłowo wypełnił formularz udostępniony w Witrynie bądź przesyłany pocztą elektroniczną. W przypadku, gdy przekazane dane mimo tego rodzaju wad umożliwiałyby kontakt Organizatora z Zamawiającym, Organizator może skontaktować się
z Zamawiającym celem dokonania stosownej korekty. - Po złożeniu Zamówienia Zamawiający otrzyma na wskazany przez siebie adres poczty elektronicznej odpowiedź wraz z prośbą o potwierdzenie autentyczności tego adresu.
- Jeśli Zamawiający w trakcie składania Zamówienia oświadczył, że chce otrzymać fakturę VAT, zostanie ona załączona do wysłanej przesyłki lub przesłana drogą elektroniczną na wskazany adres w postaci dokumentu PDF lub innego elektronicznego obrazu stosownych dokumentów rozliczeniowych, w szczególności takich jak faktury VAT z załącznikami, faktury VAT korygujące z załącznikami itd. Akceptując Regulamin Zamawiający wyraża zgodę uprawniającą Organizatora również do wystawiania i przesyłania faktur VAT w formie elektronicznej, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2012 w sprawie przesyłania faktur w formie elektronicznej, zasad ich przechowywania oraz trybu udostępniania organowi podatkowemu lub organowi kontroli skarbowej, względnie z późniejszymi aktami prawnymi rozporządzenie to uzupełniającymi, zmieniającymi lub zastępującymi.
- Po złożeniu skutecznego Zamówienia, Zamawiający otrzyma drogą elektroniczną na wskazany adres automatyczną odpowiedź w formie wiadomości elektronicznej potwierdzającą wpływ Zamówienia.
- Czas rozpoczęcia realizacji Zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty należności na rachunek bankowy Organizatora podany Zamawiającemu w potwierdzeniu Zamówienia (w tym w szczególności w dokumencie proforma, wysłanym Zamawiającemu drogą elektroniczną).
- W uzasadnionych przypadkach, w związku z potrzebą zapewnienia najwyższego poziomu merytorycznego Konferencji, Organizator zastrzega sobie prawo do nieprzyjmowania i anulowania Zamówień, jeśli stwierdzi, że profil działalności Zamawiającego jest niezgodny z tematyką Konferencji lub wskazuje na związek z działalnością konkurencyjną w stosunku do działalności Organizatora.
- Organizator zastrzega, że warunkiem uczestnictwa Uczestnika w Konferencji jest indywidualne potwierdzenie poprawności danych Uczestnika. Potwierdzenie danych Uczestnika może nastąpić w szczególności drogą elektroniczną, poprzez wiadomość na przekazany przez Zamawiającego adres poczty elektronicznej Uczestnika z prośbą o weryfikację udostępnionych Organizatorowi danych osobowych. Wiadomość może zawierać dalsze informacje i oświadczenia wymagane w relacji pomiędzy Organizatorem
a Uczestnikiem.
- Bilety wysyłane są pod adresy email wskazane w formularzu Zamówienia (względnie – po uprzedniej identyfikacji Zamawiającego – podane telefonicznie albo za pomocą poczty elektronicznej). W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości przekazanych danych, co mogłoby uniemożliwić bądź opóźnić przesyłkę, Organizator niezwłocznie poinformuje o tym Zamawiającego.
- Rozwiązanie Umowy może nastąpić w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
- Usługodawca może rozwiązać Umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia, jeśli podane przez Zamawiającego dane budzą obiektywnie uzasadnione wątpliwości co do ich poprawności lub zgodności z prawdą,
a wątpliwości tych nie udało się usunąć w drodze kontaktu z Zamawiającym.
§5 SPOSOBY PŁATNOŚCI ZA USŁUGI I REZERWACJĘ BILETÓW
1. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
a) Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
b) Przelewy na numer telefonu BLIK.
b) Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu paynow.pl. Możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie internetowej https://paynow.pl/metody-platnosci
c) Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu payNow.pl
§6 SUBSTYTUCJA I REZYGNACJA
-
- Użytkownikowi będącemu Konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy o świadczenie danej Usługi, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, w terminie 14 dni od jej zawarcia, jeżeli Klient w tym terminie prześle na piśmie na adres Usługodawcy oświadczenie o odstąpieniu od Umowy (przykładowy wzór oświadczenia o odstąpieniu od umowy zawiera Załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu – jego stosowanie nie jest obowiązkowe), z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej. Do zachowania powyższego terminu wystarczające jest wysłanie oświadczenia o odstąpieniu przed upływem terminu.
- Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje w przewidzianych prawem przypadkach, w szczególności:
- jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
- w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
- w odniesieniu do umowy o świadczenie usług związanych
z wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli
w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi; - w odniesieniu do umowy o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
W przypadku odstąpienia od umowy o świadczenie danej Usługi, umowa ta uważana jest za niezawartą.
§7 REGULAMIN ZWROTÓW BILETÓW I REZERWACJI
Organizator zastrzega sobie prawo przesunięcia terminu wydarzenia bez roszczeń finansowych uczestników. W takiej sytuacji wpłacone kwoty są zwracane wszystkim uczestnikom lub przenoszone na inne wydarzenie w zależności od woli wpłacającego.
- WARSZTATY ROZWOJOWE (Ustawienia systemowe)
-
- Zmiana rezerwacji jest możliwa do 10 dni przed rozpoczęciem wydarzenia za opłatą administracyjną w wysokości 80 zł.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w wydarzeniu jest możliwość przeniesienia rezerwacji na inną osobę lub zmiany terminu rezerwacji.
- Zmiana terminu rezerwacji jest możliwy zwrot kwoty w poniższych zasadach
a) rezygnacja do 4 tygodni przed rozpoczęciem wydarzenia: zwrot 90 % wpłaconej kwoty
b) rezygnacja do 2 tygodni przed rozpoczęciem wydarzenia: zwrot 50% wpłaconej kwoty
d) rezygnacja do 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia: zwrot 30% wpłaconej kwoty
d) w przypadku rezygnacji krótszej niż 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty.
* powyższe zasady dotyczą również wpłaty zaliczek
- CEREMONIE DŹWIĘKU:
-
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w wydarzeniu w zarezerwowanym terminie jest możliwość przeniesienia rezerwacji na inną osobę lub zmiany terminu rezerwacji.
- Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa do 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia.
- Zmiana terminu rezerwacji z wyprzedzeniem krótszym niż 7 dni równa się z opłatą administracyjna w wysokości 20 zł.
- WARSZTATY 1-DNIOWE
W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w wydarzeniu w zarezerwowanym terminie jest możliwość przeniesienia rezerwacji na inną osobę lub zmiany terminu rezerwacji.
- Zmiana terminu rezerwacji jest możliwa za do 7 dni przed rozpoczęciem wydarzenia
- Zmiana terminu rezerwacji z wyprzedzeniem krótszym niż 7 dni równa się z opłatą administracyjna w wysokości 20 zł.
- WARSZTATY WYJAZDOWE:
-
-
- W przypadku korzystania z opcji opłaty zaliczkowej, wpłata pozostałej kwoty za wydarzenie powinna wpłynąć na konto organizatora nie później niż na 7 dni przed datą wydarzenia.
- W przypadku rezygnacji uczestnika z udziału w wydarzeniu w zarezerwowanym terminie jest możliwość przeniesienia rezerwacji na inną osobę.
- Zwrot kosztów w przypadku rezygnacji w wydarzenia odbywa się w następujących zasadach:
a) rezygnacja do 4 tygodni przed rozpoczęciem wydarzenia: zwrot 90 % wpłaconej kwoty
b) rezygnacja do 3 tygodni przed rozpoczęciem wydarzenia: zwrot 75% wpłaconej kwoty
c) rezygnacja do 2 tygodni przed rozpoczęciem wydarzenia: zwrot 50% wpłaconej kwoty
d) w przypadku rezygnacji krótszej niż 13 dni przed rozpoczęciem wydarzenia organizator zatrzymuje 100% wpłaconej kwoty.
* powyższe zasady dotyczą również wpłaty zaliczek
-
§8 PRAWA I OBOWIĄZKI UŻYTKOWNIKA
-
- Użytkownik ponosi na rzecz Usługodawcy wyraźnie wskazane koszty Usług płatnych, z których korzystają, zgodnie z postanowieniami § 9 i nast. powyżej.
- Użytkownik samodzielnie ponosi koszty połączeń z Witryną za pośrednictwem sieci Internet według taryf stosowanych przez operatorów obsługujących te połączenia.
Użytkownik zobowiązany jest do:
-
- Korzystania z Witryny w sposób niezakłócający działania Witryny,
w szczególności w sposób nienaruszający praw innych Użytkowników; - Korzystania z Witryny zgodnie z jej przeznaczeniem i w zgodzie
z Regulaminem; - Podawania prawdziwych danych w ramach Usług, z których korzysta;
- Przestrzegania zakazu dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
- Korzystania z Witryny w sposób niezakłócający działania Witryny,
§9 WYMAGANIA TECHNICZNE I BEZPIECZEŃSTWO
-
- W celu prawidłowego korzystania z Witryny zalecane jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
- połączenie z siecią Internet;
- używanie przeglądarki internetowej: Google Chrome, Microsoft Internet Explorer lub Microsoft Edge, Mozilla Firefox, Opera lub Safari, względnie innych kompatybilnych z nimi przeglądarek, każdorazowo w najnowszej stabilnej wersji udostępnionej przez producenta danej przeglądarki;
- włączona obsługa JavaScript i Cookies;
- konto e-mail umożliwiające odbiór poczty elektronicznej (w związku ze składaniem Zamówień).
- Brak spełnienia wymagań technicznych wskazanych w ust. 1 lit. b (używanie innej przeglądarki lub innej wersji) nie oznacza braku możliwości korzystania z Witryny, tym niemniej może wiązać się z utrudnieniami lub nieprawidłowym funkcjonowaniem Witryny.
- Wyłączenie obsługi JavaScript i Cookies lub ingerencja w tę obsługę (np. poprzez zastosowanie dodatków, nakładek, niestandardowych ustawień
i innych rozwiązań tego rodzaju) nie blokują możliwości korzystania
z Witryny, ale mogą powodować utrudnienia w połączeniu z Witryną i w korzystaniu z Usług. Szczegółowe informacje dotyczące Cookies zawarte zostały w Polityce Prywatności.
- W celu prawidłowego korzystania z Witryny zalecane jest spełnienie następujących wymagań technicznych:
Korzystanie z Usług poprzez sieć Internet wiąże się z ryzykiem typowym dla działalności internetowej. Szczegółowe informacje w zakresie bezpieczeństwa zawarte zostały w Polityce Prywatności.
§10 OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
-
- Administratorem danych osobowych Użytkowników jest Usługodawca.
- Dane osobowe będą przetwarzane zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), jak również z innymi aktami prawnymi, uzupełniającymi lub zastępującymi wskazane wyżej regulacje.
- Szczegółowe zasady przetwarzania danych osobowych określa Polityka Prywatności.
§11 REKLAMACJE, SKARGI I SPRAWY SPORNE
-
- Każdy Użytkownik może złożyć Reklamację.
- Reklamacja może być złożona:
- w formie pisemnej – przesyłką pocztową w rozumieniu art. 3 pkt 21 ustawy z dnia 23 listopada 2012 roku – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r. poz. 1481 ze zmianami) przesłaną na adres Usługodawcy;
- ustnie – telefonicznie pod numerem telefonu 720 720 289;
- w formie elektronicznej – na adres e-mail: kontakt@cherrygong.pl
- W celu ułatwienia rozpatrzenia Reklamacji, Reklamacja powinna zawierać:
- dane Użytkownika;
- opis sytuacji;
- oczekiwania Użytkownika dotyczące sposobu rozstrzygnięcia Reklamacji;
- informację o formie, w jakiej Użytkownik oczekuje udzielenia odpowiedzi na Reklamację (forma pisemna lub elektroniczna).
W przypadku, jeśli Użytkownik oczekuje odpowiedzi na Reklamację na papierze lub innym trwałym nośniku, Użytkownik powinien wskazać stosowny adres korespondencyjny, na jaki ma zostać przesłana odpowiedź.
- Usługodawca wskazuje, że złożenie Reklamacji niezwłocznie po powzięciu przez Użytkownika zastrzeżeń ułatwi i przyspieszy rzetelne rozpatrzenie Reklamacji.
- W przypadku, jeśli informacje zawarte w Reklamacji nie są wystarczające do udzielenia odpowiedzi, Usługodawca zwróci się do Użytkownika
o przedstawienie dodatkowych informacji.
-
- Reklamacje są rozpatrywane bez zbędnej zwłoki, nie później niż w terminie 30 dni. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie odpowiedzi przed jego upływem.
- Odpowiedź na Reklamację będzie udzielona na papierze lub innym trwałym nośniku. Na żądanie Użytkownika odpowiedź może zostać udzielona w formie elektronicznej. W przypadku braku wskazania formy otrzymania odpowiedzi, przyjmuje się udzielenie odpowiedzi nastąpi tym samym kanałem komunikacji, w jakim została dostarczona reklamacja.
W przypadku uzyskania odpowiedzi niezadowalającej, Użytkownikowi przysługuje prawo do:
-
- odwołania się od stanowiska zawartego w odpowiedzi w terminie 30 dni od daty jej otrzymania w sposób określony w § 22 ust. 2;
- skorzystania z pomocy Miejskiego lub Powiatowego Rzecznika Konsumenta, jeżeli Użytkownik jest Konsumentem;
- wystąpienia z powództwem do sądu powszechnego.
Zgodnie z Rozporządzeniem UE nr 524/2013 w sprawie internetowego systemu rozstrzygania sporów konsumenckich, Konsumenci mają prawo do rozstrzygania sporów z przedsiębiorcami zawierającymi internetowe umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług, w sposób pozasądowy za pośrednictwem prowadzonego w tym celu systemu internetowego. Skargę można złożyć na formularzu dostępnym pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=PL
Sądem właściwym do rozstrzygania sporów z Umowy jest rzeczowo i miejscowo właściwy sąd powszechny.
§12 ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Usługodawca nie ponosi odpowiedzialności za szkody spowodowane okolicznościami wynikającymi z wystąpienia siły wyższej.
§13 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
-
- Usługodawca uprawniony jest do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się:
- zmianę obowiązujących przepisów prawa, urzędowych wytycznych
i rekomendacji (w tym Prezesa Urzędu Ochrony Konkurencji
i Konsumentów oraz Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych) lub interpretacji przepisów prawa, które mają wpływ na treść Regulaminu; - okoliczności wynikające z siły wyższej;
- zmianę lub wycofanie oferty, usług i produktów oferowanych przez lub za pośrednictwem Usługodawcy;
- zmianę systemów informatycznych lub technicznych bądź dostawcy usług informatycznych;
- korektę błędów i omyłek.
- zmianę obowiązujących przepisów prawa, urzędowych wytycznych
- Zmiana Regulaminu nie ma zastosowania do czynności dokonanych przez zmianą.
- Usługodawca uprawniony jest do jednostronnej zmiany niniejszego Regulaminu z ważnych przyczyn. Za ważne przyczyny uznaje się:
-
- W relacjach pomiędzy Użytkownikiem a Usługodawcą przez zawarciem Umowy oraz do zawarcia i wykonania Umowy zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- W relacjach Usługodawcy z Użytkownikiem stosowany jest język polski.
- Regulamin wchodzi w życie z dniem 28 listopada 2018 roku.